Tracks

01. Dr. Rock
02. Stay Clean
03. Shoot You In The Back
04. Love Me Like A Reptile
05. Killers
06. Metropolis
07. Love For Sale
09. No Class
10. I Got Mine
11. In The Name Of Tragedy
12. Dancing On Your Grave
13. R.A.M.O.N.E.S.
14. Sacrifice
15. Just 'Cos You Got The Power
16. (We Are) The Road Crew
17. Going To Brazil
18. Killed By Death
19. Iron Fist
20. Whorehouse Blues
21. Bomber
22. Ace Of Spades
23. Overkill



01. Dr. Rock

All right, all right
I hope you son of bitches see the light
You again, you again
I know you've got a mental age of ten
Listen up, listen up
I wouldn't swap you for a thousand bucks
Come on, you're the one
I think I'm going to switch your lazer on

[Chorus]
I've got the medicine you need
I've got the power, I've got the speed
I'll find out how to stop your clock
We sure ain't talking Doctor Spock
Hear me talking, Doctor Rock.

Lay down, turn around
Here come the sister gonna strip you down
Shut up, breathe in
Lets have the address of your next of kin
Chin up, shoulders back
You've got a body like a Marshall stack
Keep still, take your pill
Or I'm gonna make you really ill.

[Chorus]

Next please, next please
Try to separate those cowardly knees
X-ray, you've gotta pay
The only chance you've ever got of getting away
Here we are, what's the scar
I don't like anything I've seen so far
Pay me, pay me
I ain't no doctor of philosophy

[Chorus]


02. Stay Clean

I can tell, seen before,
I know the way, I know the law,
Can't believe, can't obey,
Can't agree with all the things I hear you say,
Oh no, don't ask me why,
I can't go on with all these filthy white lies, Stay Clean

Don't you know, all the time,
You got yours and you know that I've got mine,
Grab a hold, don't let go,
Don't let them rob you of the only thing you know,
Oh no, no-one else,
Got the right to make you sorry for yourself, Stay Clean

So you see, the only proof,
Of what you are is in the way you see the truth,
Don't be scared, live to win,
Although they're always gonna tell you it's a sin,
In the end, you're on your own,
And there is no-one that can stop you being alone, Stay Clean.


03. Shoot You In The Back

Western movies!

The riders ride, into the night,
Into the West, to see who's gun's the best,
They're all fools, to live by rules,
The rider wearing black,
He's gonna Shoot You In The Back

The horseman turns, the wound that burns,
The awful pain, the crimson rain,
Got realise, before he dies,
The rider wearing black,
You know he's gonna Shoot You In The Back

It's suicide, to live on pride,
You claim you own, your skin your bone,
Your own life, cuts you like a knife,
The rider wearing black,
He's gonna Shoot You In The Back

In the Western movies!


04. Love Me Like A Reptile

Knew I had to bite you baby when I first set eyes on you,
That moment turned me on, I can't believe it's true,
I like to watch your body sway,
I got no choice, I'm gonna twist your tail,
Love Me Like A Reptile, I'm gonna sink my fangs in you

Thunder lizard, stony eye, you got me hypnotised,
Hot tongue breaks in and out and I can't believe my eyes,
And your soft white belly, next to mine,
Scaly baby, see you shine,
Love Me Like A Reptile, you're murder in disguise,
Black mamba, murder in disguise

Baby you're a rattlesnake, you know the way I feel,
Feel you crawling up my back, you've got no love to steal,
You know I've got my eyes on you,
You're petrified, gonna stick like glue,
Love Me Like A Reptile, shock you like an electric eel


05. Killers

The order is for murder,
And we've been there before,
The men in black are coming back,
To serve the killing floor,

No pity, No surrender,

We take no prisoners,
We spare no brave defender,

No mercy, No quarter here,

The Killers,
Will show you flame and sword,
We are The Killers,
Enough to make your backbone shake,
The Killers,
Enough to make your stupid faces quiver,
And The Killers long to take your life,

The sun beats down like thunder,
We ride to meet the foe,
The clash of the steal and leather,
The only song we know,

No pardon, No quarter,

We own to no compassion,
We glory in the slaughter,

No mercy, We fetch your death,

The Killers,
We are the ones foretold,
We are The Killers,
We do not yearn for gold,
We are The Killers,
We know the wrath of battle,
We are Killers,
And The Killers will destroy your life,

The devil rides to glory,
We hasten by his side,
A legendary story,
Told by fireside,

No mercy, Let all hope fade,

We glory the slaughter,
Our badge the Ace of Spades,

No mercy, We bring the sword,

The Killers,
We murder you in battle,
We are Killers,
We ride you down like cattle,
We are Killers,
We fight our way to legend,
We are Killers,
And The Killers love to see you die,

Killers,
We kill you til you die,
We are The Killers,
We hold our banners high,
We are The Killers,
We hang you out to die,
We are The Killers,
And all we bring death to life


06. Metropolis

Metropolis, the worlds collide,
Ain't nobody could be on your side,
I don't care,I don't care

Metropolis is something new,
Ain't nobody got their eye on you,
I don't care,I don't care

Metropolis, the worlds collide,
Ain't nobody on the other side,
I don't care, I'm not there.


07. Love For Sale

Looking good, stepping out, looking for romance
Crazy arms, crazy legs, save me the last dance
Hold me tight, make me warm, give me shelter
Treat me right, in from the storm, helter skelter
You know the way, the game is tough
Need some motivation, to help you get it up

Cause it's only, love for sale,
Heart of gold and hard as nails
I can't believe it's legal,
To send it through the mail
Only love for sale

Call me up, call me back, call me what you want to
Shoot your shot, shoot the moon, nothing that you can't do
All for me, one for all, shoulder to shoulder
Here and gone, sure like to ball, rock n' roller
You know the way, stuff goes around,
You need a half nelson, to help you get it down
Rip it up, rip it out, Shake your money maker

Feels so good, in and out, real earth shaker
Get up close, stroke your bones, get a grip babe
Take a trip, take me home, feel the earth shift babe
You know the way, so get it right
You don't need an airplane, to get you through the night


09. No Class

Shut up, you talk too loud,
You don't fit in with the crowd,
I can't believe you exist,
I've crossed you right off my list,
Too much, too soon,
You're way out of tune,
No Class, No Class
Way out, you're way out of line,
No buddy I can't spare a dime,
Fade out, baby that's right,
No bark and even less bite,
Your perfect smile,
Betrays your lack of style,
No Class, No Class
Ah No Class, No Class
Too late, you can't catch up now,
You face the wrong way anyhow,
I know you ain't got the brain,
To come in out of the rain,
Too bad, no magic,
I'm afraid you're merely tragic,
No Class, baby No Class
No Class, ah No Class


10. I Got Mine

Here's the story, there's only me
No other place for you to be
It's only you babe, it's only you
I can't believe the things you do
Right now, right here
Ain't gonna let you disappear
Right now, this time, you got yours and I got mine

Come on baby, go back to start
I got your picture in my heart
It's only me babe, it's only me
Refuse, disposal, refugee
Rock'n'Roll you just might be my new career
Rock'n'Roll you just might be my new career

Come on baby, come on with me
You got me fallin out my tree
Be my lover, the number one
Be my friend but don't be gone
Nobody gonna interfere


11. In The Name Of Tragedy

Were you ever lost,
were you ever young,
were you ever safe little brother,
Do you see the sense of the evidence,
are you still part of the struggle,
Did you bang your head,
did you go to bed,
does it still feel pretty funky,
Lay back and dream,
in the death machine,
pity you still think like a monkey,

Bring it up, bring it down til you hit the ground,
Get a rude attitude, turn the world around,
Shall we see, shall we disagree,
Sing it all In The Name of Tragedy,

Did you ever lie,
ever wonder why,
nobody believed you honey,
What a pretty smile,
drive the people wild,
wonder who ran off with the money,
Do you ever change,
is it going to rain,
will it bring you pennies from heaven,
Do you know the score,
are you waiting for,
anxious for the new Armageddon,

Live it up, live it down til we hit the ground,
Cop a rude attitude from the world around,
Shall we see, shall we disagree,
Sing it all In The Name of Tragedy,

Marbles in your mouth,
what's it all about,
do you know the name of the winner,
If I was to go,
would you let it show,
life is not a TV dinner,
If you dream of me,
will you ever see,
do you want a piece of the action,
If I wasn't sure,
would you do it more,
help me to achieve an erection,

Get it up, get it down til you hit the ground,
Get a rude attitude, turn the world around,
Shall we see, shall we disagree,
All In The Name of Tragedy,

Sing it loud, sing it out, make the people shout,
Get it all, get it on, get it sorted out,
Be a seer, be sincere, can you really see,
All In The Name of Tragedy


12. Dancing On Your Grave

I know you thought you're a real operator
But I don't know why
All you had was a bankroll, babe
And a glint in your eye
I'm a high-steppin' like an indian brave
I'm the one
Dancing on your grave

You know I'm a killer babe
Here's late news for you
you couldn't buy me with a million, babe
I'm too good for you
I'm know you think I'm real rough trade
Now I'm the one
Dancing on your grave

One time you was a real high-stepper
On the high trapeze
But you know you ran out of money
Wound up on your knees
I'm the one you never made
Now I'm the one
Dancing on your grave


13. R.A.M.O.N.E.S.

New York City, N.Y.C.,
Pretty mean when it wants to be,
Black leather,knee-hole pants,
Can't play no high school dance,
Fuzz tone,hear 'em go,
Hear 'em on the radio,

Misfits, twilight zone,
R-A-M-O-N-E-S [2],RAMONES,
Bad boy rock,bad boy roll,
Gabba gabba,see them go,
C,Jay now hit the gas,
Hear Marky kick some ass,
Go Johnny,go, go, go Tommy o-way-o,
[Repeat]

Bad boys then, bad boys now,
Good buddies,mau [3],keep it up,
Rock'n'roll,good music save your soul,
Dee Dee, he left home,
Joey call me the phone.
[Repeat]


14. Sacrifice

Why do they not believe
I have not lied, even for this,
Now no-one can conceive
The lie becomes the loving kiss,
But I would not,
Fall in love,
Like this.
The woman stiches the shrouds,
The children murder all the world,
If only you believe,
Then only you will die,
How can you not,
See the stars,
In your eyes.
Sacrifice, sacrifice, sacrifice, sacrifice,
Sacrifice, pay the price, blood like ice, sacrifice.
The pain is on you now,
Do not consider flight for gain,
In you the poison breeds,
Crawling with the mark of Cain,
And no-one shall,
Set you free,
Again.
Sacrifice, sacrifice, sacrifice, sacrifice,
Sacrifice, sacrifice, sacrifice, sacrifice.


15. Just 'Cos You Got The Power

You might be a financial wizard,
With a sack of loot,
All I see is a slimy lizard,
With an expensive suit,
Go on and run your corporation,
Go and kiss some ass,
You might buy half of the nation,
But you can't buy class

You bastards think it's funny,
Lyin' and thieving all your life,
Think all there is is money,
Got your future strapped up tight,
Just 'Cos You Got The Power,
That don't mean you got the right

You can take my fingers babe,
You can take my eyes,
You can take my past and future,
It won't make you wise,
You can have me thrown in jail,
You can steal my booze,
You can even read my mail,
Step on my blue suede shoes,

You bastards must be clever,
Got it mapped out in black and whit,
But don't forget you'll never,
Get a dog to walk upright,
Just 'Cos You Got The Power,
That don't mean you got the right

Go on out make another deal,
Feed your big fat face,
Go on out and cop a feel,
Get on somebody's case,
You surely would be satisfied,
If you could have it all,
But time ain't on your side,
You're going to the wall

You think that life's all dollars,
Greed and lust and spite,
But I wasn't born to follow,
Like to get my sleep at night,
Just 'Cos You Got The Power,
That don't mean you got the right


16. (We Are) The Road Crew

Another town, another place
Another girl, another face
Another truck, another race

Eatin' junk, feelin' bad
Another night, goin' mad
My Woman leavin' I'm so sad

But I just love the life I lead
Another beer is what I need
Another gig, my ears bleed
We are the road crew

Another town, left behind
Another drink, completely blind
Another hotel I can't find

Another backstage pass for you
Another tube of superglue
Another border to get through

Drivin' like a maniac
Drivin' way to hell and back
Another room a case to pack
We are the road crew

Another hotel, we can burn
Another screw, another turn
Another Europe map to learn

Another truckstop on the way
Another game that I can play
Another word I learned to say

Another bloody customs post
Another fucking foreign coast
Another set of scars to boast
We are the road crew


17. Going To Brazil

Here we go again, on a 747,
Looking at the clouds from the other side of heaven,
Smoking & drinking, never gonna stop,
Reading magazines, stop me looking at the clock,
Wanna watch the movie, can't sit still,
Flying down to Rio, going to Brazil,
Watching all the roadcrew attacking little girls,
Joined the mile high club, goin' round the world,
All the booze is free, airline going broke,
Here come the lady with another jack and coke,
Wanna watch the movie, can't sit still,
Flying down to Rio, going to Brazil,
Steve, Clem, Hobbsy, John, Crazy Dil & Pappy,
Had to travel second class, they ain't too fucking happy,
Elevator music, butter in my ears,
Think we're gonna die, just the pilot changing gear,
Wanna watch the movie, can't sit still,
Flying down to Rio, going to Brazil.


18. Killed By Death

If you squeeze my lizard
I'll put my snake on you
I'm a romantic adventure
And I'm a reptile too
[CHORUS:]
But it don't make no difference
'cos I ain't gonna be, easy, easy
the only time I'm easy's when I'm
Killed by death [*4]
I'm a lone wolf ligger
But I ain't no pretty boy
I'm a backbone shiver
and I'm a bundle of joy
[CHORUS]
But it don't make no difference
'cos I ain't gonna be, easy, easy
the only time I'm easy's when I'm
Killed by death


19. Iron Fist

Dark night nothing to see
Invisible hand in front of me
Scared to death there's someone near
Scared to move but you can't stay here
You know me, evil eye
You know me, prepare to die
You know me, the snakebite kiss
Devil's grip, the Iron Fist
Flying horse don't make a sound
Flying hooves don't touch the ground
Walk in circle lose you track
Can't go on but you can't go back
You know me etc.
Moon eclipse and you know why
Ghost rider in the sky
Beast of evil devil's hound
Tooth and claw they pull you down
You know me etc.


20. Whorehouse Blues

Well we came up from the gutter,
The wrong side of the tracks,
Yeah, we came up from the gutter,
Wrong side of the tracks,
You know the music brought us out, babe,
And we ain't never been back,
Cause we went city to city,
All around the world,
Yes, we went city to city,
All around the world,
You know it never looked like enough, honey,
Even after thirty years,

Cause we come blazing like a shooting star,
We light you up real good,
Yes, we come blazing like a shooting star,
We light you up real good,
We gonna hit you like a flash of lightning,
Just like a bad boy would,

You know the only thing that's missing,
Is a little mouth harp blues,
You know the only thing that's missing,
Is a little mouth harp blues,
And you know life's full of suprises,
You know we do that to,

You know we ain't too good looking,
But we are satisfied,
No, we ain't never been good looking,
But we are satisfied,
We shoulda opened up a little Whorehouse, honey,
Get a little booty on the side


21. Bomber

Ain't a hope in hell,
Nothing's gonna bring us down,
The way we fly,
Five miles off the ground,
Because we shoot to kill,
And you know we always will,
It's a Bomber
Scream a thousand miles,
Feel the black death rising moan,
Firestorm coming closer,
Napalm to the bone,
Because, you know we do it right,
A mission every night,
It's a Bomber
No night fighter,
Gonna stop us getting through,
The sirens make you shiver,
You bet my aim is true,
Because, you know we aim to please,
Bring you to your knees,
It's a Bomber


22. Ace Of Spades

If you like to gamble, I tell you I'm your man,
You win some, lose some, all the same to me,
The pleasure is to play, makes no difference what you say,
I don't share your greed, the only card I need is
The Ace Of Spades
Playing for the high one, dancing with the devil,
Going with the flow, it's all the same to me,
Seven or Eleven, snake eyes watching you,
Double up or quit, double stake or split,
The Ace Of Spades
You know I'm born to lose, and gambling's for fools,
But that's the way I like it baby,
I don't wanna live for ever,
And don't forget the joker!
Pushing up the ante, I know you've got to see me,
Read 'em and weep, the dead man's hand again,
I see it in your eyes, take one look and die,
The only thing you see, you know it's gonna be,
The Ace Of Spades


23. Overkill

Only way to feel the noise is when it's good and loud,
So good you can't believe it's screaming with the crowd,
Don't sweat it, get it back to you,
Overkill, Overkill
On your feet you feel the beat, it goes straight to your spine,
Shake your head you must be dead if it don't make you fly,
Don't sweat it, get it back to you,
Overkill, Overkill
Know your body's made to move, you feel it in your guts
Rock 'n' roll ain't worth the name if it don't make you strut,
Don't sweat it, get it back to you,
Overkill, Overkill