SleeplessMalice
Account deleted
I need help. Angra cancelled their concert in Belgium, I'm devastated. I want to go see a concert in France instead, Reims or Nancy. I'm looking for people who are big fan of Angra and who can help me out. Basically I'm looking for someone who wants to join me, because going there alone might not be a good idea, for various reasons, or who know people, or who can offer me a place to stay the night over. Take care, metal on and thanks for your time to read this.
email me: wim.rotthier@gmail.com
Au secours! Angra a annulé leur concert à la Belgique. Je ne sais pas que faire. Une solution pourrait être d'aller en France pour les voir, à Reims ou à Nancy. Je cherche des gens qui sont grand fan d'Angra, comme moi, et qui peuvent m'aider. Je cherche quelqu'un qui veux m'accompagner, parce que aller seule n'est peut être pas très prudent, ou les gens qui connaissent les gens, qui pouraient m'offrir une place pour la nuit. Regards, metal on et merci pour ton temps de lire ceci. (Je m'excuse pour mon mauvais français, je ne suis pas francophone)